Wordt Rutte onze eerste homo premier?
WORDT MARK RUTTE ONZE EERSTE NEDERLANDSE HOMO PREMIER?
Hoewel dit nooit werd weerlegd, bestonden een poos geleden sterke geluiden dat Mark Rutte, de fractievoorzitter van de VVD, de Griekse Beginselen is toegedaan. Net als wijlen Pim Fortuin. Reden misschien waarom Bolkestein hem een ' pleefiguur' noemde. Er is in de algemene beleving de gedachte dat er tussen homo's en pleeen een connectie bestaat en de arrestatie van George Michael in een openbare plee lijkt dus sterk in die richting te wijzen. Het is best opvallend dat Rutte nooit is getrouwd of gesignaleerd is met een blonde vrouw met parelketting en grijze rok onder een roze twinset. Vanuit mijn eigen jarenlang onderzoek naar het verschijnsel van homoseksualiteit, waarbij volwassen mannen elkaar in de harige kont neuken, en onzettend veel plezier daaraan beleven; begaf ik mij naar de Tweede kamer om de heer Rutte te observeren. Mij viel meteen de klassieke gebaartjes en de elegant gekruiste benen van de heer Rutte op. Verder zag ik zijn nogal babyachtige ronde wangetjes, zijn klein mondje en zijn bochel. Kortom, een stem op de VVD is een stem op een mogelijke closet-gay. Niet de beste soort gay, als je mij zou vragen. Als je mij vraagt kies ik liever voor een oprecht en eerlijk en moedig geoute, flamboyante paradijsvogel als Fortuin dan deze Mark Rutte. Ik zal niet op hem stemmen.
|