Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
Ik heb niets tegen humaan slachten, het vooralsnog een noodzakelijk kwaad net zoals de jacht.
Onnodig geweld tegen dieren dient zwaar bestraft te worden, maar er moet wel verschil blijven tussen geweld tegen dieren en geweld tegen mensen.
Maar als ik dit zie komt mijn donkere kant naar boven, ik zou die klootzak zonder meer een kogel tussen zijn wrede Mexicaanse ogen kunnen geven:
http://www.youtube.com/watch?v=trKai...eature=related
|
Donkere kant naar boven?
In Gauntanamo worden mensen die verdacht worden op bijna zelfde manier behandeld; in moslim gevangenisssen of andere derde werld landen is gevangenis ook nog steeds gelijk aan folteren. Ook in andere landen waar zogezegd de mensen rechten hoog in het vaandel gehouden worden gebeuren ook de meest onmenselijkheden in het donker waar mogelijk.
Telkens ga ik geestelijk over de rooie als ik zie hoe oogluikend dat men dit toelaat. Dan heb ik het zowel over de behandeling van de mens als die van dieren.
Daarom blijft mijn standpunt van kracht: mensen die zo met mensen en dieren omgaan verdienen dezelfde behandeling. punt uit!
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 25 mei 2010 om 21:40.
|