Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried
[Koning Willem II, de flikker en parttime pedo koning der Nederlanden]
Neen lieverd, who cares, maar dat dreigt premier van dit zooitje te worden. Dus wel relevant. Ik zie hieruit alleen maar problemen voorkomen en niet omdat ik tegen het principe van een flikker als premier of zelf als koning ben.
Dit is het rampscenario. Het gaat op staatsbezoek naar Marokko waar men opeens geen sekstoerisme meer wil, terwijl Marokko onze Natie al sinds lange tijd een poepie wil laten ruiken vanwege de aanhoudende berichten dat hun koning een hartstochtelijke sodomiet is. Nu komt onze leider daar aan, ongehuwd, en zoals gebruikelijk stuurt men dan buikdanseressen van Koutoubia Palace naar zijn hotelkamer. Zij vertrekken natuurlijk overrichter zaken, maar onze man voelt toch wat geilheid.
Hij nodigt de bewaker, een knappe jonge Marokkaan, ergens uit het midden van Marokko uit en die stopt zijn lid met genoegen in Het Hongerige Hollandse Hol.(alliteratie) Want ze schelden op den Marokkaansche mensch, maar zij willen allemaal den donkere, caramelkleurige Marokkaans Pik in hun reet! Vervolgens gaat, gedwongen, de rest van zijn 50 collega's beveiliging er ook overheen, als laatse de Chef Beveiliging, die prompt de Marokkaanse Geheime Dienst alarmeert.
Onze man wordt gearresteerd. Nederland stuurt kannoneerboten. De Arabische Liga pikt dit niet en Pakistan begint atoombommen te lanceren. Iran beschouwt dit als een uitgelezen gelegenheid Israel te verassen met een bonafide Shiitische atoombom, die overigens ook een oranje randje heeft. Israel begint de muslimwijken van Amsterdam, Parijs en Marseille te beschieten en wij zitten allemaal midden in een kernoorlog.
Dat is wat je krijgt al jullie toch op de VVD gaan stemmen. Maar er zijn ook andere provocaties die ik straks hoop te bespreken.
|
U heeft een erg rijke fantasie!
Ik zou zeggen, met landen die het niet accepteren dat de eerste minister een homo is, kan je de betrekkingen (economisch enz.) staken.
Bovendien, heeft die man op het plaatje (Willem II) geen adelijk en dus zwart bloed?