Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2004, 11:26   #36
imponderabilia
Schepen

imponderabilia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia
Ik begin tegendradigaard toch stilletjes aan wat te begrijpen, wat een onzin hier!
Iedereen die affiches heeft plakt en overplakt, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn (dat geldt niet enkel voor politieke affiches maar voor alle soorten affiches, ik ga soms zelf plakken voor fuiven en ik weet hoe er overplakt wordt, dat overplakken geeft trouwens een zekere charme aan het beroep )

Dus stop hier deze onzin!
Het siert je Imponderabilia!

Dat is wat ik op andere topics wil aantonen over het puberale gedrag van SOMMIGE N-VA-militanten. Met nadruk op sommige (een klein deel). Maar net als sommige Blokmilitanten dit doen, verpesten zij ook het imago van het kartel.
Dank U, ik zou hier ook even willen zeggen dat ik het geruzie tussen Vlaams Blokkers en NV-A'ers een beetje beu ben, wanneer we als rechts blok (en dat is niet het Blok) onderling twisten zal dat geen goed doen aan de Vlaamse zaak, we zouden eens moeten inzien dat we voor dezelfde idealen strijden, meer bevoegdheden voor Vlaanderen, misschien willen sommigen volledige onafhankelijkheid en anderen niet, maar daar kan je toch een compromis over bereiken!
Ik raad dan ook alle mensen aan (en specifiek de mensen die zich uitgeven als CD&V - NV-A activist/sympatisant) om eerst na te denken en dan iets te posten. Ik ben er dan ook van overtuigd dat als deze weg was gevolgd dat deze topic hier niet zou staan!