Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2010, 17:06   #31
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Helemaal niet in strijd. NVA is NIET voor het ineens uitroepen van de onafhankelijkheid. Het is een laatste redmiddel. België moet langzaam opgaan in de deelstaten en Europa. Sommige bevoegdheden zullen naar europa gaan, andere naar de deelstaten.

Kleine wake-up call voor de N-VA. Europa is een illusie. Buiten belgië is er absluut geen interesse om nog meer europa te gaan hebben. Sure, mogelijk zullen ze nog europa wat meer macht gaan geven tegen de wil van de bevolkingen in, maar ik geloof dat wie denkt dat België gaat verdampen in Europa er ferm naast zit.

Vraag een Nederlander, Duitser, Fransman maar eens of ze hun land willen zien verdampen in Europa. Hoe sneller dit waanidee uit de wereld wordt geholpen hoe beter. België en veel belgische politici zijn enorm pro-eu voornamelijk omdat ze er een oplossing in zien voor de belgische problemen. Mijn insziens dwalen zij.

Daarnaast zie ik ook niet in hoe Europa een oplossing gaat bieden. Lijkt me dat de problemen enkel erger zullen worden want dan moeten er nog veel meer verschillende partijen overeen gaan komen.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 26 mei 2010 om 17:08.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden