Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2010, 17:32   #302
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dus volgens u hebben 'gematigde' moslims hier geen spreekplatform ?
Ja, natuurlijk . Vooral als ieder moslim die zijn mond open doet wordt uitgescholden voor pedo-lover, is een inhoudelijke discussie echt mogelijk. Ik zwijg dan nog over de mateloze veralgemeningen. Een spreekplatform voor moslims, je zou er hier nogal wat protest voor krijgen.

Citaat:
Que ?? Kun je dat eens iets nader toelichten ?
Met alle plezier. Het is voor het verloop van verdere militaire conflicten van essentieel belang dat de publieke opinie gekant is tegen de islam. Of denkt u werkelijk dat de VS (en in mindere mate haar bondgenoten) jaarlijks bijna 700 miljard dollar (bron) uitgeeft om de vrijheid en veiligheid van haar inwoners te verzekeren? Het westen creëert in haar imperialisme het moslimextremisme, dat op zijn beurt aanleiding geeft tot extremisme en radicalisme langs hier. Een extra voordeel voor de oorlogszuchtigen is natuurlijk dat de bevolking de missies ondersteunt. Ik ben een tegenstander van beide radicale standpunten, maar het is duidelijk waar de oorzaak van de agressie ligt.

De militante tegenstanders van de islam zijn dus grondig bij de neus genomen, en doen net wat de oorlogsmachine van hen verwacht. Niet dat ik niet vind dat er geen maatschappelijke problemen daaromtrent zijn en dat er bepaalde zaken moeten veranderd wordn.

Citaat:
Neen jong, niemand van ons heeft live ooit al een betoging of een andere close encounter van moslims meegemaakt.
Hoe wereldvreemd kan een mens zijn, he ?
Zie boven. De big picture heeft u nog niet.

Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 26 mei 2010 om 17:39.
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden