Discussie: N-VA cordonneren ?
Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2010, 18:12   #3
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
De vraag is duidelijk.

Nu de radicalisering van de n-va is ingezet, is er nog plaats voor de n-va in een Belgische regering ?

Het moet gezegd : de partij heeft via haar werk in de Vlaamse regering een schijn van respectabiliteit verworven. Mensen schamen zich niet meer als ze zeggen dat ze voor n-va gaan stemmen, ook al pleit deze partij VOOR separatisme wat tegen de mening van het overgrote deel van de Belgen ingaat.

Separatisme neemt de n-va echter bijna nooit in de mond. Men spreekt omfloerst over modewoordjes als confederalisme. Ook VLD en CD&V pleiten voor confederalisme maar dat is toch van een zeer andere orde. Het is jammer dat de media de n-va hier niet mee confronteren. Ik noem dat de burgers zand in de ogen strooien.

De N-VA is tevens een racistische partij. En daarmee doel ik niet enkel op het racisme tegen de Walen en de franstalige Brusselaars !! Ga maar eens na over hoeveel ex-Vlaams-Blokkers er al bij de n-va zitten Of zijn dat nu plots fatsoenlijke burgers En hun kiezers zijn voor het grootste deel ook vroegere VB'ers, dus neen, ik vind niet dat die mensen een stem verdienen zolang we in een democratie leven!!
Even serieus, meen je dit nu? Je wil een partij uitsluiten omdat het gaat voor de mening van half vlaanderen??? En RACISTISCH; hoe durf je eigenlijk! Ex-VB'ers die overgestapt zijn, zijn dus mensen die akkoord gingen met hun separatistische ideeën, maar juist NIET met racisme! Dwaas!

Laatst gewijzigd door The Common Sense : 26 mei 2010 om 18:14.
The Common Sense is offline