Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door  suqar_7loe

Ook ne waarzegger zeker? Der worden constant moskeeën bijgebouwd en gerenoveerd en ik kan me geen belgisch leven meer voorstellen zonder islamitische gebedsplaatsen. Hoe meer, hoe beter... 

| 

Ombouwen tot café's zeg ik. En sneller dan je denkt. Jonge " moslims " zuipen er niet naast,hé, dat weet je wel zeker !

En hasj roken, en snuiven , en naar de hoeren gaan ! Ze zijn aangetast door hetgeen het westen als meest decadent uitwasemt, zij zijn zoals kinderen in een snoepwinkel, ze kunnen er maar niet afblijven. Enkel telt snel geld " verdienen "  voor hen, al zeker geen familie stichten, en " de macht overnemen ". Dure auto's willen ze, merkkleding, cocaïne,hete wijven en bankbiljetten, zoals de rappers-niksnutten waar ze naar luisteren. Godsdienst ? ja, als ze in het gevang zitten, daar worden ze opeens vroom en godvruchtig...tot als ze terug buiten zijn. k' Heb er genoeg gezien, maak je geen zorgen.
Het zijn kinderen van hun tijd, roofdierkapitalistjes in hart en nieren, en hun god zijn naam is " GELD ".