Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2004, 12:08   #86
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ten eerste ik ben niet voor het vlaamsblok! Alé, als ik zeg dat IKZELF niet voor het vlaamsblok ben dan is dit gewoon zo, hoe kun je nu iemand anders op dit forum beter geloven in het feit waar ik voor stem?
Tsk tsk, zo hardnekkig blijven ontkennen... Het wordt een beetje meelijwekkend hoor...

Citaat:
Ten tweede, indien ik op het Vlaam blok zou stemmen dan ben ik er wel heel zeker van dat ik niets te vrezen heb om het land uitgezet te worden. Vb wil helemaal niet ALLE allochtonen weg, dat is gewoon onzin.
Nee hoor, DAT is precies wat ze willen!

Citaat:
Ook ben ik geen crimineel, dus om die reden te moeten vertrekken, daar heb ik ook geen schrik voor.
Maar wel een leugenaar... Is dat ook niet een beetje crimineel?

Citaat:
Ik vind niet als je zegt alle criminele vreemdelingen buiten dat dat een rascistische uitspraak is.
Ik wel!

Citaat:
Dus ik probeer helemaal mezelf niet weg te werken hier, daar hoef ik helemaal geen schrik voor te hebben, ik ben geen VB'er, het VB wil mij helemaal niet buiten, jou voetbalstukje...tja wat dat ermee te maken heeft snap ik niet echt.
Dat zijn we gewoon van je
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline