Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2004, 12:09   #25
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
wat het debat -vanhecke-bourgeois-vld politica betreft :
1*wat het argument van NVA betrof :... bovendien blijkt uit alle wetenschappelijke studies dat uw kiezers vooral stemmen voor uw immigratiestandpunten en allochtonen in het algemeen, bij nva is dat bij dezelfde studies duidelijk wegens de vlaamse zaak
Van hecke : geen antwoord
2*Wat de VLD politica van vreemde origine betreft :
knap aangepast , maar blijkbaar niet voldoende voor Vanhecke :
u bent welkom als, dan kan u bij ONS ,
antwoord :verwonderd ,ik ben reeds bij MIJ Van hecke : geen antwoord
Dit debat werd niet goed geleid. Bracke moet erop toezien dat elk op zijn beurt kan spreken en niet onderbroken wordt. Dit was niet het geval, waardoor men moeilijk kon volgen wat gezegd werd.
Ik denk dat bovenstaande wellicht om die reden niet een juiste weergave is.
1* Uiteraard stemt een aanzienlijk deel kiezers VB omwille van samenlevingsproblemen. Daarvoor is geen wetenschappelijke studie nodig. Ik meen dat FVH daarop geantwoord heeft dat het VB aldus een heel nieuw publiek aanboort dat stilaan ook de Vlaamnationale motieven overneemt. Ook dat is aangetoond door wetenschappelijke studies.
2* Toen de allochtone politica zei "maar ik ben hier thuis" antwoordde FVH: ik vind het prachtig dat je zoiets zegt. Ik ben zeker dat FVH zoiets zei maar het werd bijna overroepen.

Nogmaals, het debat werd niet goed geleid, daarom mag men geen (boosaardige) veronderstellingen maken.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden