Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2010, 18:40   #306
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wat er in andere landen gebeurt, zeker islamitische landen, interesseert me geen zak. Daar ging het in dit topic namelijk helemaal niet over. Het ging over het "buitenhangen van de linkse vuile was", zoals Grimbergen het zo poëtisch omschreef. Tenzij links daar enige invloed kon of kan uitoefenen, is wat er in islamitische landen in Afrika gebeurt niet relevant.

Groot-Brittannië. Niet relevant. De dader werd overigens opgepakt en zal zijn straf niet ontlopen: "AN Islamic religious teacher who sexually abused a young girl as she read the Koran to him was jailed for 30 months yesterday."

Groot-Bittannië. Niet relevant. De daders werden overigens opgepakt en zullen hun straf niet ontlopen: "Our inquiries continue and we expect more arrests."

Senegal. Niet relevant.

Dubai. Niet relevant.

Gaat over "geweld" tegen kinderen (wat natuurlijk niet goed te praten is), maar niet over pedofilie. Niet relevant.

Slechte link. Het artikel is niet zichtbaar voor niet-leden. Niet relevant.

Lijkt me maar een half artikel, waaruit bitter weinig op te maken valt...

Gaat over interpretatie van koranteksten. Niet relevant.

Gaat niet over pedofilie. Niet relevant.

Verenigde Staten. Niet relevant.

Afghanistan. Niet relevant.

Groot-Brittannië. Niet relevant.

Heeft niets met pedofilie te maken en is dus niet relevant. De man is overigens opgepakt en voor het gerecht gebracht.

Iran. Niet relevant.

Ik vrees dat je mijn punt niet begrepen hebt, zoals blijkt uit al de niet-relevant links hierboven.
Niet-relevant, uh ???
Merci Raf, je punt is me heel duidelijk, je niet-relevante antwoorden zijn dat eveneens.

Vraagje: How low can you go ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden