Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
Dat voor jou de les te moeilijk is weten we als sedert verleden jaar met je onophoudelijke uithalen richting VB. Jij gelooft nog steeds dat je met de traditionelen de Vlamingen kan geven waar ze recht op hebben. Terwijl het voor iedereen zowat zonneklaar moet zijn dat het juist met die traditionelen zover is kunnen komen dat de Vlamingen tweederangsburgers zijn geworden.
Je hebt wel een punt, maar niet van boeeeeeeeh jullie zijn begonnen en blablabla. We zouden beter met elkaar samen werken dan elkaar bekampen. Maar vooreerst moet jij NOOIT VERGETEN DAT HET INITIEEL BOURGEOIS WAS DIE ONS GEWOONWEG WILDE VERBIEDEN zoals ik in het verleden al uitvoerig aan je bewezen heb. Vraag mij dus niet om lief te knikken en te glimlachen als iemand die mijn mening wil verbieden op mij inhakt.
Je moet mij trouwens eens zeggen wat het nva dan wel allemaal niet effectief bereikt zou hebben? Als ik bijvoorbeeld kijk naar Vlaanderen moet ik zelfs constateren dat onder een NVA minister de beperkte fiscale bevoegdheid binnen de personenbelasting niet gebruikt worden. U hoort het goed, dat kleine beetje autonomie dat we hebben wordt dus niet eens helemaal gebruikt! Toegegeven onder paars werden ze niet benut, door de jobkorting ging het heel even omhoog in 2009. Maar wat zien we in 2010: slechts 0,35% of 78,5 miljoen euro voorziet Muyters nog voor maatregelen. Goed wetende dat hij sinds 2004 een marge van 6,75 procent heeft!
|
Juist, eerst moet Bourgeois op zijn blote kniëen vergiffenis vragen , want het VB gaat hoedanook nog altijd redelijk wat kiezers vertegenwoordigen. Zonder ons gaat Dewever ook geen deuk in een pakske boter slaan. Dus respect voor ons en dan kan er gepraat worden.