Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2010, 21:59   #162
Deepeco
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Nu snap ik ,waarom veggies niet bijster slim zijn: ze zijn de hele tijd bezig te bedenken wat ze moeten eten om gezond te blijven.
Nog zo'n rare reactie? Ik vind het telkens lastig om daarop te reageren, want ik moet dan eerst altijd vragen of je dat ernstig meent. Ik denk niet dat je het ernstig meent, en als je het inderdaad niet ernstig bedoelt, dan is het wel vreemd om zo te reageren. Dan vraag ik me af, wat bezielt je? Is het gewoon een poging om het vegetarisme belachelijk te maken? Is dat dan een erkenning van het feit dat men geen sterke argumenten heeft en men dan de toevlucht moet nemen tot dergelijke strategieën? Zie je, ik snap dat dus niet. Als ik jou reacties lees, dan kan ik dat moeilijk anders interpreteren dan dat je zegt "ik heb geen sterke argumenten om mijn vleesconsumptie te rechtvaardigen, dus uit pure wanhoop neem ik dan maar mijn toevlucht tot andere strategieën zoals het uitlachen van de tegenstander."