Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2010, 06:45   #345
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Dat voor jou de les te moeilijk is weten we als sedert verleden jaar met je onophoudelijke uithalen richting VB.
Uithalen naar VB? Als wijzen op wat feiten en willen discusieren over hun programma uithalen zijn. Maar ik kan idd geloven dat iets diper op de VB propaganda ingaan niet echt gewild is.

Citaat:
Jij gelooft nog steeds dat je met de traditionelen de Vlamingen kan geven waar ze recht op hebben. Terwijl het voor iedereen zowat zonneklaar moet zijn dat het juist met die traditionelen zover is kunnen komen dat de Vlamingen tweederangsburgers zijn geworden.
neen absoluut een leugen.

Citaat:
Je hebt wel een punt, maar niet van boeeeeeeeh jullie zijn begonnen en blablabla. We zouden beter met elkaar samen werken dan elkaar bekampen. Maar vooreerst moet jij NOOIT VERGETEN DAT HET INITIEEL BOURGEOIS WAS DIE ONS GEWOONWEG WILDE VERBIEDEN zoals ik in het verleden al uitvoerig aan je bewezen heb. Vraag mij dus niet om lief te knikken en te glimlachen als iemand die mijn mening wil verbieden op mij inhakt.
Net zoals het ten tijde van de NVA met de 5% flirte het VB alles deed om hem daaronder en in de vergetelheid te duwen. De NVA is duidelijk : met het huidige VB GEEN samenwerking. VB wil zogezegd langs de ene kant samenwerken maar valt NVA constant aan langs de andere kant.

Citaat:
Je moet mij trouwens eens zeggen wat het nva dan wel allemaal niet effectief bereikt zou hebben? Als ik bijvoorbeeld kijk naar Vlaanderen moet ik zelfs constateren dat onder een NVA minister de beperkte fiscale bevoegdheid binnen de personenbelasting niet gebruikt worden. U hoort het goed, dat kleine beetje autonomie dat we hebben wordt dus niet eens helemaal gebruikt! Toegegeven onder paars werden ze niet benut, door de jobkorting ging het heel even omhoog in 2009. Maar wat zien we in 2010: slechts 0,35% of 78,5 miljoen euro voorziet Muyters nog voor maatregelen. Goed wetende dat hij sinds 2004 een marge van 6,75 procent heeft!
Je moet het natuurlijk kunnen betalen he.

Daarnaast de NVA bracht de staatshervomring en de eis tot verregaande federalisme of confederalims op tafel EN in alle andere partijen. binnen en uit de marginliteit en de koppeling aan racisme wat het VB daarvoor deed.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline