Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2004, 12:53   #30
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
dat ze daar zat zuiver als provocatie en de vermelding van haar eventuele zonen en wat ze zouden doen?
Kan zijn, maar ...

waarom deze houding van vanhecke ?

u bent WELKOM ALS...
dan kan u BIJ ONS...INDIEN

waarop zij zeer gevat als geassimileerde antwoordde : ik ben reeds bij MIJ/(UWE ONS)

wat wil zeggen : zelfs geassimileerd , horen ze er voor Vanhecke niet bij...
niet bij zijn "ONS"...
Vreemd
WIE heeft die mevrouw geprofileerd als allochtoonse-vlaamse-brusselse-marokkaanse?
Me dunkt was dat niet Van Hecke!

Dat Van Hecke zei 'dan ben je welkom' en waarop zij antwoordde "ik ben hier bij mij" is een gevolg van het feit dat BRACKE haar als allochtoon voorstelde! Een allochtoon is hier niet "bij mij", maar eventueel wel "welkom". Iemand die hier "bij mij" is, hoeft niet als allochtoon te worden voorgesteld door de journalist van dienst!
Het was gewoon een provocerende cirkelredenering! (en jij trapt er dan nog in bovendien!)

.
mm, ja wel iets van aan...
maar dan had vanhecke die opmerking beter gemaakt aan Bracke dan aan die dame. zij is een vlaamse, en hoeft geen verantwoording af te leggen/goedkeuring/welkomstboodschap te ontvangen van eender wie !
Die goedkeuring kwam trouwens een stuk in het debat, toen al zeer duidelijk was hoe ver deze dame wel geassimileerd is..
Dit soort van integratie/assimilatie is toch hetgeen wat rechts Vlaanderen van de Allochtoon verwacht , niet .

als men in een debat vanhecke zou voorstellen als de nazi-leider, ga ik toch ook niet zeggen : hoe verwerpelijk dat u bent , vanhecke ! nee, dan richt ik mijn commentaar op diegene vanwie het bericht uitgaat

l
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden