Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2010, 08:27   #352
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Uithalen naar VB? Als wijzen op wat feiten en willen discusieren over hun programma uithalen zijn. Maar ik kan idd geloven dat iets diper op de VB propaganda ingaan niet echt gewild is.

neen absoluut een leugen.

Net zoals het ten tijde van de NVA met de 5% flirte het VB alles deed om hem daaronder en in de vergetelheid te duwen. De NVA is duidelijk : met het huidige VB GEEN samenwerking. VB wil zogezegd langs de ene kant samenwerken maar valt NVA constant aan langs de andere kant.

Je moet het natuurlijk kunnen betalen he.

Daarnaast de NVA bracht de staatshervomring en de eis tot verregaande federalisme of confederalims op tafel EN in alle andere partijen. binnen en uit de marginliteit en de koppeling aan racisme wat het VB daarvoor deed.
Al die wederzijdse beschuldigingen zijn praat voor de vaak en schadelijk voor het gemeenschappelijke doel.

NVA kiest voor participatie
VB gelooft daat niet in

Beide hebben voor en nadelen
Geen van beide kon aantonen dat hun strategie de beste is:
NVA stapte uit de federale regering, VB stapte er niet in! Dus...???

ik deed de stemtest bij DS.
Ik ben VB-er en kwam uit op NVA, onmiddellijk gevolgd door VB!

Doe ook maar de test, die aantoont dat ons beider programma's zeer dicht bij mekaar liggen.
De wederzijdse haat (van sommigen) is dan ook onbegrijpelijk, dom en contraproductief.

Ik hoop dat NVA weldra kan aantonen dat hun strategie tot de gewenste resultaten leidt, en dat men de zeer dringende en onrustbarende toestand ontstaan door ongecontroleerde massale immigratie eindelijk durft benoemen en saneren. Op gevaar af beschuldigd te worden van rascisme, discriminatie enz.