Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2003, 19:52   #89
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juju_La_Terreure
Al hier iemand iets van Wiskunde en Economie kent ben ik het als regent Wiksunde - Economie

Uw '' onbetrouwaar en gemanipuleerd '' cijfermateriaal is gewoon een dekmantel om uw racisme t.o.v. walen te verbergen.
Er zijn zeker verschillen in werkloosheid en rijkdom maar die worden altijd opgeblazen.
Sommigen zijn nooit content. Het enige wat Flaminganten doen is klagen hoe slecht ze toch wel behandeld worden in ons on-democratische land, waarin de Flaminganten recht hebben op een tweede auto om de twee jaar. En dat zit mich dik tegen.

Das alles wat ik nog zeg op die ganse kut Vlaams - Waalse discussie.
Ik ben het kotsmoe ieder keer dat gezeik te horen.
Allemaal naast de zaak, beste vriend. U die anderen verwijt "onbetrouwbaar en gemanipuleerd" cijfermateriaal te gebruiken, bent zelfs niet in staat ander cijfermateriaal voor te leggen. Ook kunt u blijkbaar nog niet eens zeggen waar het gemanipuleer of de onbetrouwbaarheid van dat cijfermateriaal zit. En voor een regent wiskunde is dat toch wel een beetje merkwaardig.

En wat de rest betreft, u geraakt blijkbaar niet verder dan wat gescheld. Argumenten ontbreken overduidelijk bij u.

Als regent economie ooit de studie gelezen van de KBC over de transfers Vlaanderen-Wallonië? Gaat u nu beweren dat u het allemaal beter weet dan de financiële analisten van de KBC? Zo ja, kom dan maar eens op de proppen met uw eigen studie. Als regent economie - u doet daar nogal opgeblazen over - moet dat dan toch geen moeilijke zaak zijn.

De "flaminganten" wachten met veel ongeduld op uw cijfermateriaal!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden