Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley
Er werd mij door een in Brussel wonende Marokkaan uitgebreid verteld hoe dat in elkaar zit. En dat dat hier in België steeds meer ingeburgerd geraakt. (De jongens jatten en de meisjes prostitueren zich, vaak voor 10€.) Ze noemen seks "l'amour" om het wat te verzachten.. totaal verziekt.
Maar meisjes blijven wel "maagd" voor het huwelijk hoor, daar hebben ze zo hun truukjes voor.
En neen, ik heb geen telefoonnummers voor je van die working girls, Mr K.
|
De heer Kallikles gaat vaak genoeg naar Algerije en Marokko, mocht het daarvoor nodig zijn - wat ik niet beweer.
Wat de ziektes betreft: ik heb in Arabische landen met artsen gepraat, over wat toen nog geslachtsziekten waren - nu zijn het SOA's en als dat stigmatiserend of discriminerend wordt, staat in het poco-woordenboek morgen weer wat anders - en wat zij in hun praktijk constateerden was schrikbarend, niet alleen cijfermatig.
Toch vind je die landen nauwelijks terug in de AIDS-statistieken van de Verenigde Naties. Voor de immigratie is dat echter allemaal niet zo irrelevant: vele seropositieven zien in de vlucht naar Europa een laatste overlevenskans. Of dit feit ook in ogenschouw dient te worden genomen als statistisch betekenisvol voor de verkrachtingen van ongelovige vrouwen weet ik niet. En ja: het zal je maar overkomen als je de ongelukkige uitzondering vormt voor wie die ene verkrachting door een Aids-immigrant van levensgroot belang is.