Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
- Je hebt verleden jaar al ten overvloede bewezen dat telkemale we op iets dieper ingaan jij begint te wankelen en te schelden. Iedereen kan dat nalezen. Stoort het U dat ik daar geen zin meer in heb?
|
Leugen, toon me eens een post waar ik als eerste begin te schelden. Integendeel ik kan me een soortgelijk rond de pot gedraai herinneren.
Citaat:
|
- Dat is geen leugen. Wat verwijt de nva ons: Dat we niet willen participeren. Met wie participeren zei vervolgens zelf: De traditionelen. Met wie zullen ze na 13 juni proberen te participeren? Niet met het vb dus met ... Gevolg is dat de stemmer van de nva er vertrouwen in heeft dat de traditionelen uiteindelijk de Vlamingen wel eerst zullen plaatsen. Zoiets is behoorlijk naief als je mij vraagt.
|
Jij denkt blijkbaar dat enkel het VB iets voor vlaanderen kan verwezenlijken, raar dat vlaanderen dan al zo ver staat . Integendeel zoals ik al gezegd
Citaat:
|
- Hetgeen ik aanhaalde dateerde van de stichtingsdagen van de nva. Vind je het gek dat wij niet zo gelukkig zijn met een partij die ons wil verbieden? Ik ken trouwens een ruime vb delegatie die aanwezig was hier in Limburg toen de nva hier werd voorgesteld. Onze handen werden toen al uitgestoken.
|
net zoals de messen men deed alles om de NVA doodgeboren laten te zijn.
Citaat:
|
-Het gaat hier over kunnen betalen, het gaat hier over de het toepassen van Maddens doctrine en eigen programma, het gaat er hier om Vlaams geld in Vlaamse handen te houden. Zeker als de federale overheid je daartoe de mogelijkheden biedt.
|
Het is niet omdat je het kan dat je het moet doen he? Er moet een voordeel zijn voor de gemiddelde vlaming .
Citaat:
|
-De nva bracht juist niks confederalistisch op tafel. Dat was eerstens de oude VU en nadien deed de CD&V het zelf in de boetfortgroep. Toen stelde GB zijn nva partijmanifest op met termen als republiek. Soit, het confederalisme ligt er nu op: Veel succes met het ervan te krijgen in toekomende tijden als jullie de onafhankelijkheidsgedachte vanonder het stof willen halen.
|
Onafhankelijkheid is nog steeds het doel, je weet dat dus er niet over liegen. Wat jij echter nog steeds niet beseft dat vandaag op morgen onafhankelijk worden onmogelijk is voor vlaanderen nu zonder vlaanderen in de chaos en afgrond te storten. Het programma van het VB is dus niet te doen. Dat van NVA echter is wel te doen, beter nog een partij als o-vld wil eigenlijk net hetzelfde en het is dat wat je nodig hebt.
Eenzaam liggen vloeken op iedereen dat ze je onrealistisch programma niet volgen zoals het VB doet brengt niks op, nu niet en nooit niet.
Citaat:
|
Hopenlijk is tegen die tijd Brussel al niet verworden tot een staat appart waar men meer Arabisch spreekt dan Frans en men al diverse gemeenten annexeerde...
|
Brussel was nooit vlaanderen en zal dat in de nabije toekomst ook niet worden.