Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2004, 13:37   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En je minachting voor dat mevrouwtje en de allochtonen in het algemeen, ken ik al jaren. Onnodig hierop te antwoorden, want anders begin je weer duizenden zinnen uit de koran te citeren.
je vergist je volkomen. Ik heb helemaal geen minachting voor dat 'mevrouwtje', ik vind gewoon dat ze MISBRUIKT werd omwille van haar AFKOMST door de heer BRACKE, die gewoon Vanhecke voor schut wou zetten!

Vermits het 'mevrouwtje' helemaal niet was uitgenodigd om haar standpunten te komen verkondigen was het evident dat ze geen goede beurt kon maken in dit debat dat hoofdzakelijk een confrontatie tussen de twee vlaamsnationalistische partijen moest zijn. (met die uitschuiver van Bracker er dus bij, om het 'vreemdelingen'standpunt van het vlaams blok te kunnen aanvallen).

Het 'mevrouwtje' had er beter aan gedaan om zich niet te laten verleiden tot deelname aan zulk debat. Maar ik vermoed dat men haar niet op voorhand heeft verwittigd van de bedoelingen.

Ik heb een zwaar probleem met de nazistische en fascistoide mentaliteit van islam, inderdaad! Maar blijkbaar heeft U daar speciaal oogkleppen voor aangeschaft.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden