Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2004, 13:44   #14
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
En je minachting voor dat mevrouwtje en de allochtonen in het algemeen, ken ik al jaren. Onnodig hierop te antwoorden, want anders begin je weer duizenden zinnen uit de koran te citeren.
je vergist je volkomen. Ik heb helemaal geen minachting voor dat 'mevrouwtje', ik vind gewoon dat ze MISBRUIKT werd omwille van haar AFKOMST door de heer BRACKE, die gewoon Vanhecke voor schut wou zetten!
Niemand, en zeker ik niet, willen Vanhecke of zijn andere Blokse kompanen voor schut zetten. Ik wil gewoon dat het Vlaams Blok OPEN KAART speelt. Dat gezever van, pas je aan dan mag je blijven, is niet de boodschap van het Blok aan de migranten. Het Vlaams Blok wil alle allochtonen buiten, en die comedie lust ik niet.

Jij hebt je gefixeerd om allochtonen van Marokkaanse origine, en dan vooral op hen die actief de islam belijden. Maar ik neem het niet alleen voor hen op, maar voor ALLE burgers van allochtone origine, waarvan de Marokkaanse en ook de moslims een minderheid van zijn.

Maw, wat Vanhecke werkelijk bedoelt (alle Marokkanen en alle moslims buiten) geldt ook voor de rest van de migranten, èn hun families (Belgen incluis), èn hun kinderen tot hun kinds-kinderen toe!