Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2010, 18:20   #32
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Dus alle witten accepteren homo's en alle kleurlingen zijn tegen homo's? Of bedoel je dat Nederlanders, als natie, minder moeite hebben met homo's dan mensen in andere landen, die de premier zou kunnen bezoeken?

Als men leest over hoe de politie inhakt op vreedzaam demonstrerende homo's in sommige voormalige sovjet staten, en Warshau-pact landen, bv Polen, wordt het mij koud om het hart. Overigens geloof ik dat dit geweld van bovenaf wordt geregisseerd om de bevolking verdeeld te houden en schrik in te boezemen.

Zijn geaardheid zal sowieso ter sprake komen, en een huwelijk lijkt mij de beste oplossing. Wat zegt de wet over een ongehuwde premier?

Arafat's vrouw kreeg toch een kind?
Ik vind nog steeds dat de unie tussen man en vrouw de meest natuurlijke is, en zoals de natuur het gewild heeft. Dat terzijde, iedereen doet thuis wat hij wil en vult zijn privéleven in zoals hij wil. Maar ik vind wel dat seksualiteit in de intimiteit van de privésfeer moet blijven, en dat geldt voor hetero's ook, ik vind dat de constante prikkeling van naakte vrouwen in de reclame niet kunnen ... dus ik ben absoluut tegen gay parades, onnodige provocatie. In landen die in feite toleranter zijn dan West Europa, zoals Brazilië of Thailand, zijn geen gay parades voor zover ik weet.

Laatst gewijzigd door tomm : 27 mei 2010 om 18:22.
tomm is offline   Met citaat antwoorden