Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SS Leon Bult
Een hacker is er in geslaagd om toch wel bijzondere info te bemachtigen over het opgezette spel van de regeringsval.
Iedereen is bezig over De Croo van "hij heeft er de stekker uitgetrokken" "Laat zonder blikken of blozen de regering vallen" enz.....
Iemand beschikt over mail correspondentie waaruit blijkt, dat De Croo Junior niet toevallig is verkozen als voorzitter en dat het verlaten van de Open-VLD een doordacht en goed beraamd complot was.
De totale inhoud van deze mails ken ik ook niet, maar het komt er hierop op neer.
Belgie zat volledig in zak en as en een totale splitsing (met BHV als drogreden) zat er dik aan te komen.
Belgie moest gered worden op eender welke manier en de groeiende verschillen tussen Vlaams en Waals moest zonder meer gestopt worden.
De meest Belgisch geziende partij heeft na maanden onderhandelen met Janneke en Mieke EN MET HET KONINGSHUIS inderdaad zelf de stekker uit de muur getrokken om een volledige stop te verkrijgen van het Vlaams Nationalisme.
Dit moest gebeuren door een zogenaamd neutraal persoon (Alexander De Croo) welke nog iets geloofwaardig zou overkomen bij de bevolking.
De Croo heeft in feite Belgie gered van een gigantische catastrofe.
Vader DE Croo heeft de titel van Minister van Staat gekregen.
Volgens goede bron gaan binnenkort de bewijsstukken naar een gekende krant (ik denk dat het De Morgen zal zijn)
Verdere info volgt
|
@ Firestone: Ik heb zulks Vlaams zieltje (extreem zelfs) en vind het inderdaad jammer dat je nogal gepikeerd reageert, edoch bij deze mijn reactie:
@ SSLB,
1. U brengt bron noch bewijs aan. "Vanuit goede bron" is een zinsnede die me enkel enigszins een beetje minder sceptisch zal maken bij mensen die ik ken en vertrouw en mijn vertrouwen moet je nu eenmaal verdienen.
2. Dat de De Crootjes vriend aan huis zijn in Laeken is iets dat 99% van de peuters reeds weet.
3. Dat le roi actief ingrijpt in de politiek en daartoe zijn vriendjes gebruikt bij alle drie de "traditionele" partijen is iets dat baby's al weten nog voor ze kunnen spreken. Dat hebben wetenschappers vastgesteld door psychologische testjes en hersenscans.
4. Bij punt 3 moet je overigens al niet veel verder gaan dan dit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacques...ele_de_Strihou
Die man is een spin in het web.
5. le roi Heeft het bewezen op aanraden van zijn kabinet dat het in de "veilige" richting moest. Hij wees oude en financieel (soms niet enkel financieel) volgevreten krokodillen aan als bemiddelaars als bv. Jean-Luc Dehaene ("Quid N-VA?"), e.d. Zogezegd omwille van hun ervaring, maar daar zal ik maar zedig over zwijgen of de brave man mist zijn volgende desastreuze postje nog.
6. Lees de vorige 5 punten nog maar eens.
7. Als jij een goede bron kent die weet heeft van die hacker, dan staat morgen de staatsveiligheid aan je deur om je die bron uit je keel te trekken. Of denk je dat die niet meteen uur en datum van je IP adres op dit forum kunnen opvragen en dat dan laten checken bij je provider?
8. In je van bewijzen gespeend verhaal is "een hacker" toch wel echt een gedroomde onbekende vriend of misschien een Deus Ex Machina. Het klinkt ook wel chique voor mensen die dertig jaren geleden geen computer hadden of gebruikten.
9. Gebruik paragrafen en sla niet na elke zin twee keer op de Enter toets.
Conclusie: Ieder zinnig mens weet dit reeds. Maar als je gelijk blijkt te hebben en er komen degelijke bewijzen aan het licht van een hacker, zal ik bij de eerste zijn om je mijn verontschuldigingen aan te bieden.
I rest my case.