Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
Jullie komen? Excuseer, ik ben hier geboren en getogen dus ik zie het niet als 'ik ben naar hier gekomen'. Ben officieel een Belgische. Ik heb hier gestudeerd en heb mn diploma's op zak. Ik werk in dit landje en combineer het met opleidingen. Ik ben de nederlandse taal machtiger dan de marokkaanse. Ik schooi, deal en steel niet en zou dit ook niet goedkeuren (allochtoon en autochtoon) Wat wil je nog? Dat ik mn hidjaab afdoe? Over mijn dode lijk. Ik pas me zo goed mogelijk aan maar van mij religie en mijn denkwijze blijft ge met u fikken af.
Wat het analfabetisme betreft, daar geef ik u en het vuil behang gelijk in. Wie in België woont dient de taal te studeren. Dus iemand die naar hier emigreert moet de taal leren maar rammel niet met de voeten van de 1e generatie. Bij mijn weten hebben die niet allemaal de kans gekregen om de taal te leren. Wat ja, werken was de boodschap.
|
Eender waar ik op reis ga, leer ik VOOR mijn vertrek de taal of toch de beleefdheidsvormen. 14 dagen in een land en ik vorm zinnen.
Zelfs Turken doen het maar Marokkanen? Ze moeten hun kinderen meebrengen of ze verstaan geen bal. Zo hoef je niks te leren natuurlijk.
Zolang die denkwijze mij niet hindert go ahead. Maar volwassenen die in sprookjes geloven EN ZE PROBEREN OP TE DRINGEN, krijgen van mij de volle spreekwoordelijke laag.
Als je aan zulke onzin blijft hangen, hoe sta je dan naar de rest van de wereld? Bekrompen religie, bekrompen denkwijze.