Discussie: PBL-RKT-campagne
Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2010, 22:28   #52
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Inbev maakt geen bier met liefde, maar puur uit winstbejag
InBev is altijd de eerste die de prijzen doet stijgen, zelfs tot 3 keer per 12 maand
InBev maakt "bier" zo goedkoop mogelijk, om het dan als bier te durven verkopen, schandalig!
InBev heeft absoluut geen gevoel met de bierliefhebber
InBev verplicht vele café's tot inbevproducten
InBev is dus de maffia
Gelukkig zijn er veeeeeeeele andere brouwerijen (waar gij dus blijkbaar geen weet van hebt ) die brouwen uit liefde voor het bier, en hun topproducten aan de man willen brengen zonder buitensporige winsten te willen maken.
Dus InBev zal ik nooit dankbaar zijn, en hoe rapper dat die hier wegzijn, hoe liever ik het heb.
Wist je dat hun "bier" voor export beter is dan voor hier?
Neenee, Inbev is de smet op de biercultuur, en we kunnen gerust zonder

Wie wijn drinkt om intelligent en stijlvol te willen zijn, is nog idioter dan ik dacht

Wijn is trouwens mijn ding niet, bieren hebben betere en smaakvollere patronen.
Maar zolang jij bier aan dokwerker ed koppelt, zal je dat nooit willen beseffen

yes yes yes!!! Nog nooit heeft dronkoers zo'n lange post op politics.be geschreven, en ik ben de eerste die zo'n tekst uit hem heeft gekregen.

Hoe doe je dat???????

Tip: ~~~~bier~~~~

En om even ontopic op je bericht te reageren dronkoers:
een groot voordeel aan de bieren van inbev tov de bieren van de kleine amateuristische 'brouwerijtjes' is dat de bieren van inbev aan alle vereiste reglementen voldoen, maw: inbev kan zich niet permitteren te sjoemelen met de ingrediënten om zo goedkoop mogelijk te brouwen en zo de volksgezondheid in gevaar brengen. Van die kleine brouwerijtjes ben ik daar zo zeker niet van. Wat en hoe wordt daar gecontroleerd?? Pas op missch ligt de controle daar ook hoog, maar bij inbev zeker.