Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2010, 08:34   #23
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
'Jullie' gaan dit net zolang accepteren zolang 'jullie' dwepen met 'jullie' autochtone criminele rechters en de rest van de magistratuur.
Een over het vet gedrukte terzijde, kan het best zijn dat alle mogelijke soorten opruiming tegelijkertijd verlopen, of ook weer niet.

Ik beschouw jou niet als een linkse of een mohammedaan, Eberhard, maar je bent wel beïnvloed door een mentaliteit die ergens, en wij weten waar, vandaan komt. Je redeneringen hebben bij mij de ogen geopend voor een gelijkenis tussen links en de mohammedanerij die hun duivelspact ten dele kan verklaren:

de nadruk op het niet-opnemen van verantwoordelijkheid en dus op het beschuldigen van de maatschappij, of die nu aan ongeloof of vrij ondernemerschap lijdt: als het maar allemaal op een ander kan worden afgeschoven.

Mijn variant op jouw stelling:

Dit zal zo lang duren tot de mohammedanen verantwoording moeten afleggen voor de inhoud van de koran, tenzij zij deze afzweren, maar dan zijn het natuurlijk geen mohammedanen meer.

Waarna alle simpele geesten natuurlijk weten dat ik "rechts" ben.