Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2010, 20:08   #291
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik zie al 40 jaar hoofddoeken in het straatbeeld...pas sinds er PROVOCERENDE eisen rond worden gesteld zit het spel op de wagen...laten we samenvatten dat het opkomend gewelddadig moslimextremisme en de daardoor gezaaide terreur en bijbehorende angst er ook voor iets tussen zitten..
Dat is dus onzin, islamitische landen worden bezet door Amerikaanse en Europese legers die terreur uitoefenen tegen de burgers, geen enkel islamitisch leger bezet een niet-islamitisch land.

Citaat:
Het land van de absolute onbeperkte godsdienstvrijheden is de door veel ,islamieten alom gehate USA...
Dat is dus absolute onzin. Na W.O. II had Washington zelfs een uitgesproken positief imago in de moslimwereld: men zag hen als een tegenwicht tegen het bloeddorstige en imperialistische Europa.

Sindsdien heeft Washington in de moslimwereld hetzelfde gedaan als ze gedaan hebben in Latijns-Amerika: elke linkse beweging neergeslagen, steun aan de meest reactionaire regimes, bezetting, terreur, folteringen, ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Tuurlijk is er niets om dankbaar te zijn..ze heeft kunnen/mogen studeren, ze heeft een baan, ze heeft een westerse levensstandaard, ze leeft in een land waar je de vrijheid hebt om ondankbaar te zijn..
De wereld behoort jou niet toe. Waarom zou jij meer mogen studeren dan pakweg de gemiddelde Congolees? Je hebt eerder minder recht, aangezien je optreden op dit forum aantoont dat je pertinent weigert om na te denken.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden