Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude
Tiens, ik wist niet dat de Marokkaanse gevangenissen voor bijna de helft uitpuilden van pedofiele Belgen?
|
Daar betalen de kinderhandelaars hun weg uit de gevangenis...trouwens waarom naar Marokko gaan als je minderjarige marokkaantjes in het westen kunt "mis"bruiken. Vraag maar aan Pimmeke...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude
Respect voor de mens NIET voor een misdadige profeet die 2000j geleden leefde en/of zijn Ali baba verhaaltje.
Hier en NU zijn de misdaden van allochtoonse "moslim" jongeren. Dagelijkse realiteit, geen boek but facts and figures.
Meer nog, wat mij betreft is religie het werk van de duivel en moet worden uitgeroeid met de tactiek der verschroeide aarde en met wortel en al worden uitgetrokken.
|
Ik denk dat je Mohamed met Jezus aan het verwisselen bent. ken op zen minst datgene wat je zo aan het aanvallen bent. Google eens wat meer...
Volgens de Islamitische leer moeten dieven worden geamputeerd (als de diefstal groter is dan een dagmaal-waarde en ook als het de 2de keer is geloof ik, ken niet alle regels precies). Dus volgens de Islamitische leer zouden zo'n jongeren net harder bestraft worden. Maar dat wist je uiteraard niet...je wil liever geloven dat Islam aan de basis ligt van de allochtone criminaliteit in Belgie...hoe kortzichtig