Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
En je punt van diskussie is ..?
Is dat hier een forum of een plakbord voor verkiezingspropaganda ?
Mocht ik mod zijn, je kreeg een schoen naar je kop. Of neen toch, laat me de taal van de Vlaamse arbeider gebruiken: een stamp onder je kloten.
|
Kalm kalm Schoofzak: hij is NIEUW hier...
Wat ik zo raar vind aan die kommies, is dat ze met zoveel lijsten komen. Waarom niet allemaal samen? Hoe denken ze ooit in hemelsnaam iets te kunnen binnenhalen?
Dat ze leren van de Vlamingen: wij hebben nu slechts 2 lijsten waar de echte Vlaming kan op stemmen, de andere zijn verdwenen wegens te weinig kiesvee. Maar de stemmen gaan nu dus wel naar ofwel VB ofwel NVA. Jammer dat er nog altijd veel in de beloftes van de traditionele partijen trappen, en niet radicaal veranderen, zoals al velen deden.
Als de kommies dus de krachten écht zouden bundelen, zouden ze misschien wat kunnen bereiken. zet de verschillen in standpunten opzij, wees volwassen en kom met een programma waarover ieder het eens is, hoe kort ook. Het is mooi op te komen voor je idealen, maar mooier is er ook iets mee te kunnen doen, als is het maar één stem in het halfrond. Misschien kunnen dat er zo wel twee of meer worden...