Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2010, 15:39   #72
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Waarom neem je niet iedere Vlaming als verantwoordelijke voor wat elke andere Vlaming uitspookt?

Geen enkele moslim is verplicht om het enigszins dan ook maar het minst beetje het als zijn verantwoordelijkheid te zien dat een persoon waar hij/zij niets mee te maken heeft buiten het feit dat hij/zij hetzelfde land komt (met islam hebben die criminelen nauwelijks iets te maken), een criminele daad pleegde..

Islamitische geleerden hebben de grondslag gelegd voor onze westerse moderne maatschappij

Lees maar eens http://www.muslimheritage.com/featur...?ArticleID=808

En:

Prince Charles, Heir to the British Monarchy in a recent public speech at Oxford University stated:

"If there is much misunderstanding in the West about the nature of Islam, there is also much ignorance about the debt our own culture and civilisation owe to the Islamic world. It is a failure, which stems, I think, from the straight-jacket of history, which we have inherited. The medieval Islamic world, from central Asia to the shores of the Atlantic, was a world where scholars and men of learning flourished. But because we have tended to see Islam as the enemy of the West, as an alien culture, society, and system of belief, we have tended to ignore or erase its great relevance to our own history."

Je ontbreekt elke nuance en je ontbreekt elk beetje kennis om enigszins ook maar het kleinste oordeel te gaan vellen. Mensen als jij verzieken onze maatschappij met leugens en discriminatie.

En voor de naïevelingen welke denken dat ik de criminaliteiten niet wil zien : Ik ben absoluut tegen elke vorm van criminaliteit en ik ben niet te laf om mijn medeburger bij te staan wanneer iemand hem/haar bedreigt of zelfs aanvalt. Ik heb het al tot 2 maal toen gedaan en ben verre van mals voor die criminelen. Daarentegen ben ik niet blind voor de criminaliteiten van autochtone burgers in ons land! Ik ben niet selectief verontwaardigd en hoef de waarheid niet te verdraaien om mijn verontwaardiging te staven.
De wetenschappers waarnaar jij verwijst floreerden ondanks en niet dankzij de islam, ik ga hier niet over uitweiden, zoek eens wat échte informatie hieromtrent.

Dat je zelfs dat nog niet weet.

Neen, je verwijst naar een islamitische site van mensen die écht wel onafhankelijk in hun schoenen staan

Wat betreft criminaliteit van moslimjongeren:
die is er niet meer dan criminaliteit van Oosteuropeanen.

De reden voor de criminaliteit is daarentegen anders.

Oosteuropeanen komen naar hier omdat ze niks hebben, moslimjongeren doen het enkel omdat ze zich afzetten tegen onze maatschappij, en omdat ze op de ongelovige neerkijken.

We hebben allemaal toch al wel eens de verhalen gelezen in de media over de regelmatig terugkerende moslim die protesteert tegen de rechter na een veroordeling wegens diefstal omdat het toch in de koran staat dat je mag stelen van de ongelovige...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden