Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2010, 21:08   #467
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Wat voor onzin kraamt u toch allemaal uit... Nooit 'Der Judenstaat' van Theodor Herzl gelezen? Geschreven in 1896 ....
Ooit gehoord de World Zionist Organization? Opgericht in 1897

Tamelijk lang voor Dolf ten tonele kwam.
Theodor Herzl = alle Joden? Juist, dat dacht ik ook.
Citaat:
U geeft echt geen ene reet om de waarheid en de realiteit, duidelijk. Want dat is nu precies wat Israël gedaan heeft: Palestijnen op de vlucht jagen, hun gronden en bezittingen stelen en hen doodschieten of gevangenzetten.
Dat is het linkse verhaal ja. Maar ik zie graag het hele plaatje.
Citaat:
En dan kijkt u verbaasd op als de Palestijnen zich daartegen verzetten? U ben niet zozeer een grapjas dan wel een paljas. ('t Is te zeggen: misschien bent u geen paljas, u gedraagt zich in ieder geval als een paljas).
Ik ben niet echt verbaasd over de Palestijnen. Hun situatie is uitzichtloos, en dit komt enerzijds door hun kwaadwillige volksvertegenwoordiging, en anderzijds door hun religie, die als geen ander haat jegens ongelovigen preekt. Onderzoek maar eens de positie van Christenen in Israël, en vergelijk die met moslims in Israël. Driekwart van de Christenen (Arabieren) in Israël voelt zich Israëliër, onder de moslims komt dit nog niet eens boven de 10%.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden