Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2004, 16:27   #15
jorisjeroen
Burgemeester

jorisjeroen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vera Dua
Geachte,

Investeren in de innoverende milieusector (o.m. het zoeken van alternatieve energievormen) samen met het verschuiven van de te hoge loonkost naar een energieheffing, zal volgens universitaire studies minstens 50.000 banen opleveren.

Vera Dua
Alle werklozen een schup geven en de helft putten laten graven en de andere die terug laten opvullen zorgt ook voor veel jobs.

De vraag die je je dus moet stellen is: hoeveel meerwaarde creëert het. Want door jobs te creëren die geen welvaart creëren daalt onze welvaart, ipv te stijgen.
Deze jobs creëren geen welvaart? Waarom niet?

@peace: je argumentatie is errrrg sterk: "Hebben jullie dat voorgesteld? " "Hebben jullie dat voorgesteld?" "Is dat jullie idee?" of "Ik ken het niet zo goed, maar volgens mij is dat toch niet zo goed hoor!"

Ik ben er trouwens van overtuigd dat, mocht het VB nooit hebben bestaan, de problemen wat betreft integratie ed sneller zouden opgelost zijn, omdat er dan geen schaamtegevoel zou bestaan hebben om problemen die het VB aanreikt (biedt geen oplossingen, of althans niet de juiste op lange termijn) over te nemen.
jorisjeroen is offline