Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2010, 21:15   #8
an1958
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
En mocht nu eens iedere allochtoon in ruil voor het gebruik maken van onze sociale zekerheid en andere infrastructuur, diensten en kansen die zich hier aanbieden …toegangsgeld betalen?
Ik bedoel zo maar, we zouden niet het enige land zijn die dat vragen aan immigranten. Kwestie van wat borg te betalen om hun uitkeringen en zo te financieren en dergelijke is wel het minste van tegenprestatie dat men mag vragen vind ik.
Laten we wel wezen, minstens een miljoen allochtonen herbergen we…als het er niet al veel meer zijn trouwens.
12500 euro per gezinslid in ruil voor een “green card België”.
Lijkt me fair.
Zo terug verdiend via werklozensteun, kindergeld en andere sociale voorzieningen.

Ja?
Nee?
12.5OOEuro,is dat ook niet de som,die mensen aan een mensenhandelaar moeten betalen,als ze naar Belgie of een ander land moeten gesmokkeld worden?
We "herbergen" mensen,gewoonlijk zijn het zij,die de weg weten,die ook alle binnenwegentjes kennen om hier aan geld te geraken.Maar je laat dan wel anderen,(en gewoonlijk zij,die werkelijk gevlucht zijn uit hun land,omdat het een gevaar voor hun veiligheid betekende,die in de kou blijven staan,aan het
Noordstation en elders.)aan de kant staan.Stel jij jezelf eens in de plaats,wat zou jij dan willen.Ik ben akkoord,dat er mensen toekomen,die er geen échte rede voor hebben,maar men kan niet iedereen in dezelfde zak steken,als ze naar hier komen om asiel te vragen,nietwaar?
an1958 is offline   Met citaat antwoorden