Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2010, 13:15   #101
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ik kan je verdere tekst echt nauwelijks geloven. Je hebt een tirade aan veroordelingen neergepend. JIJZELF bent het absolute voorbeeld aan het stellen van al die onverdraagzaamheid wat daar staat.

Je veroordeelt niet enkel mij, wat ik geloof of waar ik voor sta. Jij veroordeelt 2 miljard mensen wereldwijd.

Is dit jouw humaniteit? Is dit hoe jij de wereld aankijkt? Met zo'n grote wrok in je hart?

Dan ben ik echt bang voor wat jij zal aanrichten in onze wereld...het is erger dan moord vind ik.
Hij veroordeelt de politiek-religieuze doctrine van '2 miljard mensen' (volgens mij zijn het er anderhalf miljard, maar soit).

Een politiek-religieuze doctrine die bol staat van wrok, onverdraagzaamheid, haat, dood en verderf en waarin geen enkele sprake is van humaniteit tout court, tenzij men zich bekeert.

Een politiek-religieuze doctrine waar ik met veel meer scepsis en ja, ook met enige angst, naar kijk voor wat die kan aanrichten in de wereld, en al veertien eeuwen lang heeft aangericht. Dat belooft niet veel goeds, en is -tig keer erger dan 2 miljard nierika's bij elkaar.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden