Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2010, 13:25   #488
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Of wat "goede" lectuur lezen?

Zolang je onder die 5? blijft hoef je niks te betalen. Meer dan genereer je inkomsten en moet je, zoals op elke product, belastingen betalen. Controle op productie = garandeerde kwaliteit.

Enig idee hoe men komt tot die hoge" THC waarden in weed? Genetische manipulatie door giftige stof.

Laat ons zeggen 10% max. Dan kunnen mensen zoals ik ook eens meer dan 2 trekken doen zonder halve dag out te zijn.

Hasj en olie zijn ander vraagstuk
Raar hoe ge kunt oordelen over mijn lectuur zonder dat ik er hier ooit iets over gepost heb.

Alsof ge met 5 planten geen inkomsten genereert, enig idee wat zoiets opbrengt? Misschien ook een beetje principiëel. Het is een natuurlijk product, dus niemands eigendom en het mag zoveel vermenigvuldigd worden als men wil. Natuur illegaal maken is bespottelijk. Er daarnaast belastingen op innen is ook weer hypocriet. Het is volgens hen toch zo ongezond, maar het blijft natuur. Toelaten en verder over zwijgen.

Tuurlijk, daarom pleit ik ook voor een meer natuurlijke behandeling en kweek ervan. Daarom => legaal maken van kweken, zo kan men al eens iets in de tuin zetten ipv er dag en nacht op te zitten met lampen en producten.

Eens het mag komt er vraag en aanbod, dus automatisch uiteenliggende percentages. 10% zit er dan altijd wel tussen. Ik zeg het, als ge wilt gebruiken moet ge u maar informeren over wat ge koopt. Dat doet ge bij andere duurdere aankopen ook.