Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2010, 16:53   #109
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Welk kraam beste man? Ik ben bang voor de toekomst van onze samenleving. En er zijn mensen die deze aan het verzieken zijn. Zijzelf spiegelen hun ziekte op mensen welke helemaal niets te maken hebben met hun leugens. Ik wil enkel men stem laten horen en dat zouden er meer moeten doen. Een gefrustreerde rechtseling zijn hobby is nu eenmaal onrust zaaien. Het vb is zelf ontstaan als verzetsbeweging...lawaai is hun beroep. Op de duur gaat het klinken alsof iedereen zoals jullie denkt , en dat is absoluut niet zo! (en neen ik zeg niet dat jij een vb-er bent...niemand is trouwens vb-er )

Ik heb verder eigenlijk maar weinig te maken eerlijk gezegd met allochtonen of religieuze organisaties, buiten het feit dat ik er terwerkstel (en mogelijk de jaren welke in Brussel als student doorbracht, jawel! in Kuregem - Ehb). 'k heb men eigen bedrijf en daar kruipt het meeste van men tijd en aandacht in.
ER zijn inderdaad mensen die de samenleving aan het verzieken zijn, maar dat zijn niet degenen die wijzen op het spanningsveld tussen islam en het vrije denken maar degenen die beweren dat dit spanningsveld niet bestaat.
Ik zie echt niet wat ik aan islam geweldig zou moeten vinden, gezien de hoge armoede in Islamitische landen, de lage scholingsgraad, het ontbreken van toegankelijke gezondheidszorg, de ongelijkheid tussen man en vrouw, het ontbreken van rechten voor homoseksuelen, de vrijheid om het geloof te verlaten, het hoge analfabetisme vooral onder vrouwen...wat is daar schitterend aan?
alice is offline   Met citaat antwoorden