Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia
Dat laatste is waar!
Maar de stelling dat die extravagante mensen een verkeerd beeld geven van de holebi's is origineel zelfs niet van mij maar van een bevriende homo. Ik voeg daar graag aan toe dat je ook in het nieuws zou komen als je met geneog personen op straat komt, en als je het mij vraagt komt er met de BLGP-parade toch wel wat volk op straat.
|
Tuurlijk zou dat ook in het nieuws komen, maar het zou de mensen veel minder bijblijven. Of die extravagante mensen een verkeerd beeld geven? Vind ik niet. Wat is er per slot van rekening "verkeerd" aan extravant zijn? De mensen die er aanstoot aan nemen, zijn meestal degenen die sowieso al last hebben van homofobie en die liefst niet met homoseksualiteit geconfronteerd willen worden. Onwetendheid dus...
|
Ik heb het al eens gezegd op dit forum denk ik, maar toch nog eens: wat mij zo stoort aan de gay parade, is dat het geaardheid tot een statement verheft, iets waar je fiet op zou kunnen of zelfs moeten zijn. Dat vind ik een absurde gedachte, zowel bij homo's als bij hetero's. Elders slaagt men er zelfs in om het over gay PRIDE parades te hebben. Dat vat ik dus helemaal niet.