Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2010, 19:49   #8
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armando Bekijk bericht
Wie goed oplette in het debat tussen reynders en Dewever ...hoorde dat dewever zei dat belgie zal verdampen in Europa en dat de n-va op hetzelfde vlak zit als de gucht die dat ook zegt!

Wat dewever, wiens partij in europa in de extreem-linkse EUSSR fractie zit, wel vergeet is dat als belgie verdampt en de bevoegdheden naar europa vloeien dat dan meteen vlaanderen ook verdampt!

Wat voor zin heeft om de beslissingsmacht die nu bepaald wordt door Walen maar waar de Vlamingen nog wel een ferme vinger in de papa hebben te verleggen naar europa .....een europa waar polen, esten...straks moldaviers en turken? ( n-va in eu pro!!) ons beleid gaan bepalen.

Daarom is de n-va ook zo een waanzinnige partij niet enkel regimevriendelijk, niet enkel links maar vooral zij willen vlaamse onafhnakelijkheid UITHOLLEN.

Ik PAS voor een EUSSR waar op een suprantaionaal niveau bepaald wordt wat wij aan wat mogen uitgeven.

Ik pas voor een EUSSR waar op europees vlak bepaald wordt wat wij aan nieuwe vreemdelingen moeten opnemen.

Het VB doet er goed daan dit te gebruiken in de batten. De autonomie van de n-va is zinloos want zij doen vlaanderen verdampen! Niet alleen door bevoegdheden naar EUSSR maar ook door massele regularisatie van vreemdelingen.
Ik vewonder me daar ook vaak over.
N-Va wil zelfbeschikking voor VL en hoopt daarbij dat zoveel mogelijk bevoegdheden naar Europa gaan.
azert is offline