Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2010, 09:15   #22
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Daarom vind ik het goed dat je ook bronnen in het Spaans plaatst.

Ik heb genoeg van de hele rotzooi in die regio. Gaza verkiest Hamas, Israel verkiest Netanyahu. Vuurwerk gegarandeerd. Gooi nog een paar buitenlandse idealisten met Arafat sjaal in de hutsepot en we hebben een molotov cocktail. Fuck all of them.
Yep.

de 'vredesactivisten' hebben babies gebruikt als menselijk schild, en dit toegegeven. Ze WISTEN dus dat ze dingen aan het doen waren die voor Israël niet door de beugel zouden kunnen. Ik las zojuist ergens dat de 'vredesactivitisten' hun vrede accentueerden door het gebruik van messen en hakbijlen.

Get a life zou ik aan die bemoeials willen zeggen. Of neem zelf de Hamas in je achtertuin - kijken hoe succesvol d�*t wordt.

Hier een artikel van voor het enteren van de vloot:

http://upperstream.web-log.nl/eindti...e-waarsch.html

Citaat:
De regering in Ankara weet heel goed dat Israël geen bezwaar heeft tegen het transporteren van humanitaire hulpgoederen over de weg naar de Gazastrook. Het is daarom glashelder dat het Turkse 'Freedom Flotilla' enkel en alleen bedoeld is als provocatie en als doel heeft de Israëlisch-Egyptische blokkade rond de door terroristen geregeerde Gazastrook opzichtig te doorbreken.

In Gaza protesteren medewerkers van het UN Relief and Works Agency ondertussen tegen de vernieling door waarschijnlijk Moslimterroristen van één van de 435 vakantiekampen die daar zijn opgezet voor ongeveer een kwart miljoen Palestijnse kinderen en tieners. Zowel Hamas als andere extremistische Islamitische organisaties zijn tegen het samen spelen van jongens en meisjes. Tevens heeft het Hamas regime de afgelopen maand drie Palestijnen in het bijzijn van hun gezinnen geëxecuteerd, en werden hun lichamen gedumpt in het Shifa ziekenhuis
.
en nu.nl :

http://www.nu.nl/buitenland/2258658/...azastrook.html

Citaat:
Fysiek geweld

Vanuit het hulpkonvooi voor de Gazastrook is op Israëlische militairen geschoten. Dat heeft het Israëlische leger maandag gemeld. ''Militairen van de marine namen de leiding over op de schepen die de blokkade (van de Gazastrook) probeerden te doorbreken.''

''Terwijl ze daarmee bezig waren, werden zij geconfronteerd met ernstig fysiek geweld van de actievoerders, die op hen schoten'', aldus het leger.
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden