Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Ik heb geen 'haat'. Tegen niets of niemand. Bovendien is 'haat' een slechte raadgever. Maar men moet me geen oren komen aannaaien.
|
Waarom verzin je dan constant zaken en blijf je die herhalen zelfs al wijst men je erop dat dit verkeerd is?
Citaat:
Nogmaals, let nu goed op. Indien de Wever aan zet is na de verkiezingen, zal hij het spel zo subtiel spelen en zijn eisen zo hoog stellen, dat hij al op voorhand weet dat het niet zal kunnen lukken. En vervolgens trekt hij de stekker uit het stopkontakt, terwijl hij met een onschuldig gezicht roept: 'zeg nu niet dat ik het niet heb geprobeerd'.
|
Dus volgens jou moet de wever zijn eisen nu al laten vallen? Moet hij nu een programma aanvaarden waar hij zelf niet in gelooft? Ken je het princiepe van een democratie wel?
En nogmaals indien dit zo was waar waren de absurde eisen in 2007 dan? De NVA heeft maandenlang constructief meeonderhandeld zelfs tot grote schande van het VB en LDD die hen al als halve veraders beschouwde omdat ze het kartel niet wilde opblazen.
Citaat:
Zo kennen de insiders hem wel. Alleen de goegemeent trapt nog in zijn grollen en grappen. En mijn voorspelling is heel duidelijk: de Wever zit op zijn hoogtepunt. En als hij denkt dat hij hezelfde spelletje kan spelen als het VB, door altijd aan de kant te blijven staan, dan komt hij aan zoals het VB, maar meer nog zoals de parafrasering van de titel van de film :
'hij danste maar één zomer'.
|
"insiders" grappig.
En nogmaals je negeeert straal dat de NVA al 2 regingen in de vlaamse zit.
Nee ik denk echt dat op de 1 of andere manier je de NVA zo haat dat je gewoon alle feiten die niet stroken negeert.