Ik koester een gote afkeer van jou maar je snijdt zaken aan die om een weerwoord vragen want ze raken aan den Nederlandsche Eer. Inderdaad uitte ik jaren geleden de noodkreet dat men 'instant' prinsessen over ons heeft gesteld, wat tegen elke vorm van traditie ingaat. Vooral die maffia-prinses gaf veel geestelijke nood. Maar ja, een moeder ziet toch graag dat haar homozoon onder de pannen is, dan maar met een maffia-snol. Sommige Nederlandse adel weigert uitnodigingen van het hof omdat zij niet willen buigen voor deze nep-prinsessen. Maar jullie Mathilde mag echt blauw bloed zijn, ze beweegt zich lelijk en heeft een uitstraling die als erg gewoontjes overkomt. Geen haute couture koning kan dit gebrek aan esprit en schoonheid verhelpen. Maxima brengt vers DNA en grote charme, hoewel ik een maagdelijkheids onderzoek voor het huwelijk erg mistte. De allochtoonse Koningin Maxima is hopelijk de laatste Koningin der Nederlanden. Ten aanzien van de mesalliance: Christina met haar gebrek, mocht blij zijn met zo een knappe, vurige Latijns AmeriKaanse man. Meer zat er voor haar niet in dan het nonnenklooster. Jammer dat hij later behept bleek met homoneigingen.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 mei 2010 om 13:14.
|