Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2010, 19:25   #152
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Weet het ik zou hier niet op mogen reageren maar wil je wel laten weten dat ik mezelf verre van 'intelligent' vind maar evenzeer niet onder de indruk ben van jouw of de doorsnee intelligentie van de medeforummers. Ik maak hier aan algemene opmerking uiteraard en wil niet puur persoonlijk aanvallen laat dat overduidelijk zijn aub.
Genoeg intellectuele mensen die een hoop kennis hebben hier maar blijkbaar er niet echt veel met doen. Op een paar uitzonderingen na maar weinig werkelijk wijze mensen hier. Of zijn het de ego's die in de weg staan, dat kan ook maar dat wil ik nog in het midden laten.

PS: Ik ben daar niet op in gegaan omdat ik al reeds meer dan me zeg gedaan heb daarover. Kort gezegd ben ik het niet eens met die reactie naar waar je verwijst.
Blablabla..intelligentie..niet eens..weet zelf niet goed wat..euh euh..blabla..geen inhoud..blabla..euh en ja hoor, zo hoef je weer niet op die vorige post in te gaan.
Nog eens bedankt, om hier zo eclatant je gebrek aan tegenargumenten te etaleren en wens je verder nog een prettig leven toe, inchallah.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden