Voorzitter of bijzitter: regels?
Ik vraag me eigenlijk af of er regels zijn ivm met het voor- of bijzitterschap. Ik ben opgeroepen om te gaan bijzitten. Het kwam niet goed uit, maar ik ga toch, omdat ik niet akkoord ga dat BHV een reden is om de verkiezingen te saboteren. Ik zou echter wel een politiek statement willen maken tijdens dat ik daar zit, bijvoorbeeld een t-shirt met een politieke boodschap, bijvoorbeeld 'stem niet voor extreem rechts NVA' of 'NVA is nog erger dan Vlaams Blok' of 'NVA is elitair en praat je naar de mond' of 'NVA laat zijn verborgen elitaire agenda niet zien' enz. enfin, ik vraag me af of dat wettelijk is, ik denk dat ik daarmee wel een paar stemmen voor NVA kan verhinderen, elke druppel op de hete plaat helpt. Dus, zal men mij dat beletten?
|