Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ecrins
Amai, beetje achtervolgingswaanzin zeker? Laat u behandelen, Mr of Mevr RodeLantaarns standpunt laat mij niets antisemitischs of antijoods zien. Ik zie wel een kritiek tov zionisme maar dat kan geen probleem zijn.
|
Ik zeg nergens dat Rodelantaarn extreem rechts en antisemitisch is. Hij is een communist. Misschien moet jij een een cursus begrijpend lezen volgen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ecrins
Die truukjes om een vorm van kritiek op Israel in het verdacht hoekje te duwen werden deze avond op schitterende wijze door Louis Michel verwoord toen hij Michael Freilich van Joods Actueel (niets met godsdienst te maken maar alles met extreem Zionisme, onze Olivier Maingain is een koorknaap in vergelijking de haatvergelijking) van antwoord diende. Volgens mij staat de reactie van de verontwaardigde oude Michel binnen een uur op Youtube.
Prachtig hoe hij het verwoorde. "Feiten", "u hebt geen feiten", "ik zag de cijfers deze ochtend nog" De eerste die VRT"s favoriete Zionist van antwoord diende, de US ambassadeur slikte even en wist waar hij was: in een Europa waar, weliswaar gepensioneerde politici die nu rijk genoeg zijn, eindelijk eens lik op stuk geven. mooi dat Louis Michel de belediging niet vergeten is toen de minister van buitenlandse zaken de toegang ontzegd werd tot Gaza toen hij zelf eens de "toestand" aanvroeg en wou checken.
|
Het gaat mij niet om kritiek op Israel, maar wie er kritiek leveren op Israel. In jullie land is Jean Marie Dedecker erg pro-Palestijns, maar hij hangt geen extreme ideologie aan.