Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2003, 22:15   #14
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sideshow Bob
zoals ik al stelde: Saddam is een gevaarlijke potentaat die uitgeschakeld dient te worden

ondertussen kan hij weer zijn arsenaal uitbreiden voor weet ik welke verborgen agenda...
Oh maar dan moeten er nog veel uitgeschakeld worden hoor. Voor heel wat Noord-Ieren, Basken, Corsicanen(om alleen maar in Europa te blijven)zijn Blair, Aznar en Chirac ook gevaarlijke potentaten. Waarom doet de VS d�*�*r niets aan. Van wat ik op TV zie lijkt het leven in Irak redelijk normaal te verlopen. Ik denk dat het in Saudi Arabië stukken erger gesteld is met de mensenrechten.

Daar gaan we weer. Sadam heeft helemaal niks meer, dat kan toch niet anders na 12 jaar embargo. De houdbaarheidsdatum op die fleskes miltvuur is ook al lang verlopen. Ah maar ik weet wat gij bedoelt: Colin Powell laat een foto zien van een ouwe vrachtwagen en zeht dan dat het een mobiel chemisch labo is. Trapt gij daarin? Ik niet hoor.
Als ik uw redenering goed begrijp mag men Sadam niet verwijderen omdat er nog andere gevaarlijke potentaten bestaan in de wereld... Is het niet zo dat als je er 1 verwijderd, de wereld al een stukje beter is?

Dat we eerst diegene uitschakelen met economisch belang die nog net geen atoombom kan teruggooien is misschien nog niet zo dom gezien...