Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2010, 15:47   #87
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Wel. ik bedoelde niet dat men je ergens toe zal dwingen, maar de sfeer van zoete sinasappels, munt thee, warme badhuizen en intoxiserend jasmijn in de nacht kunnen elk mens in een toestand van verlaagd bewustzijn brengen. Als ik jou was zou ik mij voorzien van sterke condooms en een goed glijmiddel, dan kan niets fout gaan.

Ik ben nu gevraagd om geen schokkende beelden te plaatsen. Nog niet duidelijk waarop men doelt. Er is in deze draad geen afbeelding gecensureerd.

Overigens werd deze draad als een 'non-issue' afgedaan, maar wij zitten al mooi op vijf pagina's.

Het valt mij op dat men zowat dagelijks praat over homosexualitiet op de Nederlandse radio. maar pas vandaag had een commentator het erover dat Mark Rutte's ongehuwdschap ook een te overwegen factor zou moeten zijn. Ebru Omar prijst hem voor zijn ongehuwdheid maar speculeert niet over de overbekende achtergronden.

De gristenen vormden deel van de vorige regering en hebben een groot stempel gedrukt op de beeldvorming rond homosexualiteit in de richting van repressie.
En hoeveel van die 5 pagina's gaan er echt over de bewering dat Mark Rutte homo is?