Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Ik vind het grappig dat men doet alsof anderen mijn studie hebben betaald. Zonder hooggeschoold personeel is dit land (eenderwelk industrieel land) ten dode opgeschreven. Dan heeft niemand werk. Want er worden geen nieuwe producten ontwikkeld, en er is geen technologische vooruitgang. Dus ik zou maar eens snel dankbaar zijn al al de dokters, ingenieurs en wetenschappers die er voor zorgen dat u uw operatie kunt krijgen en bedrijven kunnen draaien.
De staat investeert gewoonweg.
|
humorist, zonder mensen die de testen en opdrachten van uw doctors, ingenieurs en wetenschappers uitvoeren zullen er maar weinig nieuwe producten ontwikkeld worden en dan wordt geen enkel product gerealiseerd...
U hebt gestudeerd en alle respect daarvoor, maar terwijl die 'anderen' (u bedoelt wellicht leeftijdsgenoten) zich met hun arbeid of productie hebben afgesloofd en belastingen binnenbrachten voor betaling van uw studies... De bedoeling van dit item is zeker niet de geschoolden en niet-geschoolden tegen elkaar opzetten. Elk heeft bijgedragen naar "draagkracht en vermogen", maar loopbaanjaren is wel degelijk een rechtvaardiger basis dan leeftijd voor recht op pensioen.