Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke
Het gaat mij helemaal niet om links, centrum of rechts. Het gaat mij om wat er aan het gebeuren is, wie daar verantwoordelijk voor is en wie er niets tegen doet. Er is geen debat mogelijk over de multiculturele samenleving, gewoonweg omdat de multiculturele samenleving een utopische luchtbel is, altijd gedoemd om te mislukken. De Islam strijdt voor een monoculturele samenleving, de hunne, dat is hun enige doel. En dat zeg ik niet, dat zeggen ze zélf!!!
|
Als de multiculturele samenleving zich vertaalt in het af en toe binnensijpelen van allochtonen (wat normaal is) die zich perfect weten te integreren (zonder dat ze verplicht twee maal per week frieten moeten eten), dan is dat voor mij prima.
Als de multiculturele samenleving zich echter vertaalt in situaties zoals in Sint-Joost-ten-Node, met 96 % allochtonen (zesennegentig!), zodat het haast een monoculturele gemeente is geworden..., dan hoeft het voor mij helemaal niet. Dat die situatie in Sint-Joost en vele andere agglomeraties nu al bestaat, zegt voldoende over het falen van ons migratiebeleid. Het hoeft ook geen betoog dat de radicale EU-islam zich vooral in die middens manifesteert.
Dat neemt echter niet weg dat een in België geboren man van Turkse ouders hier perfect schepen kan en mag worden. Als hij islam-prietpraat begint te verkopen, kom ik hem persoonlijk van zijn schepenzetel stampen. (allé, figuurlijk hé)