Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Je moet de rollen niet omdraaien, alice. Jij bent erover begonnen met:
Dan mag ik toch wel verduidelijken dat mijn standpunt niet gevormd is van "achter een bureau", maar wel uit eigen ervaring (die ik overigens op geen enkele manier minder waardevol vind dan jouw professionele ervaringen).
Maar goed, dat was hier de discussie niet. Ik denk dat we het er toch over eens zijn dat Murat Celik wel eens een waardevolle schepen kan zijn, zeker op de post die hij bekleedt. De interviews die ik met de man heb gelezen stemmen mij in ieder geval hoopvol.
|
En ik mag u erop wijzen dat er verschil is tussen uw "opgroeien in een migrantenwijk" en met een opleiding professioneel met doelgroepen rond hangijzers concreet aan de slag gaan.
Uiteraard zijn uw ervaringen waardevol, maar ik was dan ook niet degene die ermee begon te zeggen dat uw ervaring indirect een beeldvorming betrof gebaseerd op probleemgevallen!
Niet zeveren he Steve!
Maar net zoals u vind ik dat die schepen gewoon een eerlijke kans moet krijgen en je pas wat moet doen wanneer blijkt dat hij met een eigen agenda bezig is, en vooral een Turkse schepen wil zijn inplaats van schepen voor een totale bevolking...je mag die man minstens de kans geven!