Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2010, 22:33   #140
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Maar alé, zo vreemd is de mening van Colen over de media toch niet? Ik ben er zeker van dat wat ze als argumenten opgeeft, hier op dit forum ook terug te vinden is in posts van zeer verschillend denkende forumleden.

Het gaat haar helemaal niet over het recht op vrije meningsuiting, wel over de media als instrument van een politiek apparaat. Geef haar eens ongelijk...
Ja, ik geef haar ongelijk.
De media zijn zeer zwaar liberaal gebiased.
Zeker vlak na het eerste Iers referendum (toen ze "neen" stemden) waren alle gasten die uitgenodigd waren zo uitgekozen om de Ierse stem te minimaliseren. Er werd geen enkele voorstander van de neen aan het woord gelaten. En zo zijn er tal van voorbeelden.
Alles-kan-alles-mag mentaliteit?

Bekijk eens de site van Het Laatste Nieuws. Alle vormen van "deviante seks" (en overigens, niet eens zo deviant) worden er weliswaar dagelijks uitgesmeerd, maar telkens zo dat er geen greintje sympathie voor kan worden opgebracht. Telkens weer worden die mensen belachelijk gemaakt - tenzij het om commerciële vormen van seks gaat, dan neemt de liberale bias het weer over.

En overigens de Vlaamse pers is niet de enige die dergelijke vooringenomenheid vertoont. Lees maar eens "de Grote Beschavingsoorlog" van Robert Fisk, onluisterend hoe, in functie van de politieke belangen de waarheid systematisch wordt verdraaid.

edit: het artikel over scatologie (poepseks) in de Goedele van een paar maanden terug vond ik ook niet direct van die aard om te zeggen " Ja! dat wil ik ook eens proberen"."

Laatst gewijzigd door driewerf : 2 juni 2010 om 22:38.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden